Zasady prowadzenia zapisów do żłobków będących  jednostkami organizacyjnymi Zespołu Żłobków w Tarnowie.

  1. Ze żłobka mogą korzystać dzieci, którego rodzice zamieszkują na terenie miasta Tarnowa, jeżeli nie ma zapewnionej opieki domowej w godzinach pracy lub nauki rodziców/opiekunów prawnych.
  2. Wniosek o przyjęcie dziecka do żłobka może zostać złożony z chwilą, kiedy dziecko posiada numer PESEL lub inny dokument potwierdzający jego urodzenie.
  3. Wzór wniosku stanowi Załącznik Nr 5 do Regulaminu Organizacyjnego Zespołu Żłobków w Tarnowie.
  4. Wnioski o przyjęcie dziecka do żłobka przyjmowane są i weryfikowane przez cały rok, w Kancelarii Żłobka.
  5. Każdy złożony wniosek otrzymuje kolejny numer i datę. Zachowane są warunki przyjmowania dzieci z uwzględnieniem preferencji dla rodzin wielodzietnych i dzieci niepełnosprawnych, dzieci samotnych rodziców. O kolejności zapisu pozostałych dzieci do żłobka decyduje data złożenia wniosku.
  6. Najpóźniej do dnia 31 maja roku kalendarzowego rodzice dzieci uczęszczających do żłobka składają deklaracje o pozostaniu dziecka w żłobku na kolejny rok – Załącznik Nr 6 do Regulaminu Organizacyjnego.
  7. Najpóźniej do dnia 15 czerwca danego roku kalendarzowego Kierownik Żłobka ma obowiązek utworzenia aktualnej listy dzieci przyjętych do żłobka od 1 września danego roku oraz listy dzieci oczekujących na przyjęcie do żłobka, z zachowaniem dotychczasowej kolejności zgłoszeń.
  8. Złożenie dokumentacji medycznej i uzupełnienie pozostałych dokumentów związanych z przyjęciem dziecka do żłobka musi nastąpić wg. terminów wskazanych w Regulaminie Organizacyjnym.
  9. Niedopełnienie przez rodziców lub opiekunów obowiązku, o którym mowa w pkt. 7 w/w zapisu może skutkować skreśleniem dziecka z listy przyjętych do żłobka.
  10. W przypadku przyjęcia dziecka do żłobka, nakłada się na rodziców obowiązek poinformowania pozostałych placówek do których składali wniosek o rezygnacji z miejsca w żłobku.
  11. Osobą odpowiedzialną za prowadzenie zapisów dzieci do żłobka jest Kierownik Żłobka.